Monday, February 23, 2015

Prečítal som: Tajemství Sit'n'Go, Phil Shaw

Druhá z kníh za štyri eurá dopadla výrazne lepšie. Jedná sa síce o SnG, ktoré aktuálne nehrávam, ale prišli mi výborná :) Na rozdiel od predchádzajúcej knihy, kde sa hral poker vyslovene pasívne, sa tu hrá normálny poker. S ohľadom na charakteristiku SnG je to samozrejme od istej fázy len all-in/fold, ale kniha to podáva veľmi rozumne. Celá kniha je postavená na počítaní ICM a tom ako to dopadá podľa veľkosti blindov. Každej z častí sa venuje jedna kapitola, takže máme hru rannú, strednú, neskorú, troch hráčov a heads-up. Jasne, že to sú SnG, takže žetóny žiadne a pri 2-3 hráčov to už podľa mňa nie je poker, ktorý by som chcel hrávať. Na záver je zoznam kvízových hand (~100 strán), takže sa to dá celé vyskúšať aj bez peňazí. Ale tak 80-90% som dal správne po prečítaní knihy a len odhadometricky, takže to nie sú úplne hraničné situácie.

Kupovať.

No comments:

Post a Comment